APSAT
Associació per la pedra seca i l´arquitectura tradicional

Qui som

JUNTA APSAT

A   més   dels   càrrecs   de   la   Junta   l´associació   APSAT   ha   creat   una sèrie   de   vocalies   per   dinamitzar   millor   la   resposta   a   les   necessitats   de   les entitats   associades,   altres   entitats,   institucions   o   particulars   que   contacten amb   nosaltres,   us   informem   de   qui   formem   la   Junta   de   la   Coordinadora   i quines Vocalies disposem. QUI SOM I DE QUINES ENTITATS? PRESIDÈNCIA. MONTSERRAT MOYA CARDONA Associació Pedra Tosca-Garrotxa VICEPRESIDÈNCIA. ESTHER BARGALLÓ BARGALLÓ Centre Miró - Grup Barracaire de Mont-Roig del Camp TRESORERIA. TERESA AMAT Associació Pedra Tosca-Garrotxa SECRETARIA. CARLES BLASCO Associació Pedra Tosca-Garrotxa VOCALS: JAUME PLANS MAESTRA. Centre d'Estudis del Bages MARTÍ ROM. Centre Miró - Grup Barracaire de Mont-Roig del Camp VICENT LOSCOS SOLÉ. Amics Arquitectura Popular DOLORS MORENO ALBAREDA. Ajuntament Rellinars del Vallès NEUS BORRELL CEDÓ. Fundació el Solà de la Fatarella. AUGUST BERNAT CONSTANTÍ. Centre Excursionista de Catalunya _______________________________________________ VOCALIES - Equips de treball: COMUNICACIÓ I DIFUSIÓ JAUME PLANS MAESTRA (Centre d'Estudis del Bages) ROSA VENDRELL MIRET(Centre d'estudis de Subirats - Alt Penedès) CATALOGACIÓ I PATRIMONI RAMON ARTIGAS IBÁÑEZ. Drac Verd de Sitges-Garraf ESTHER BARGALLÓ BARGALLÓ. Centre Miró - Grup Barracaire de Mont-Roig del Camp FORMACIÓ NEUS BORRELL CEDÓ (Fundació El Solà de La Fatarella-Terra Alta) CARLES BLASCO. Associació Pedra Tosca-Garrotxa VOCALIA DE TROBADES TERESA AMAT I MONTSERRAT MOYA. Associació Pedra Tosca- Garrotxa VOCALIA DE TALLERS ESCOLARS MONTSERRAT MOYA. Associació Pedra Tosca-Garrotxa VOCALIA D´ARQUITECTURA TRADICIONAL Jordi Morros ________________________________________________ Envieu   els   correus   a   l’adreça   general   coordinadorapedraseca@gmail.com   i   derivarem   les   vostres   necessitats   i   propostes   a   la   vocalia   corresponent, per enviar-vos una resposta el més aviat possible
Membres de  l´antiga Coordinadora, actualment APSAT a Subirats al 2014
Membres de  l´antiga Coordinadora, actualment APSAT a La Fatarella 2008
Membres de  l´APSAT a l´Estany al 2016
Contacte amb nosaltres
APSAT
Associació per la pedra seca i l´arquitectura tradicional

Qui som

Pariatur minim aute velit dolore

officia exercitation amet dolore

dolore

Sunt labore, lorem sed anim reprehenderit culpa ad, incididunt esse nostrud occaecat reprehenderit irure! Exercitation dolor aliqua, minim commodo sit ut. Nulla mollit nos